- Cererea si declaraţia pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistenţă socială;
- Buletine/cărţi de identitate ale membrilor de familie (originale şi xerocopii);
- Certificatele de naştere ale membrilor de familie (originale şi xerocopii);
- Certificatul de căsătorie (original şi xerocopie);
- Livret de familie (original şi xerocopie);
- Certificatul de deces (original şi xerocopie);
- Certificat de încadrare în grad de handicap (original şi xerocopie);
- Adeverinţă eliberată de unitatea de învăţământ la care sunt înscrişi copiii, care să ateste că aceştia frecventează o formă de învăţământ organizată potrivit legii;
- Adeverinţă eliberată de Administraţia Finanţelor Publice, în care să se menţioneze veniturile realizate de membrii majori ai familiei;(pentru anul in curs si anul anterior)
- Adeverinţă eliberată de Direcţia Venituri, în care să se menţioneze bunurile mobile şi imobile aflate în proprietate
- Adeverinţă eliberată de Serviciul Agricol din cadrul Primăriei Municipiului Arad cu privire la terenul agricol aflat în proprietate;
- Orice dovadă de venit cuprinsă la capitolul 5, punctele 1- 80 din declaraţia de venit;
- Hotărâre de încredinţare a minorului şi plata unei pensii de întreţinere, în cazul soţilor despărţiţi în fapt;
- Hotărâre judecătorească de încredinţare în vederea adopţiei, potrivit legii;
- Hotărâre judecătorească de încuviinţare a adopţiei, potrivit legii;
- Hotărârea judecătorească sau, după caz, hotărârea Comisiei pentru Protecţia Copilului pentru măsura plasamentului, potrivit legii;
- Decizia directorului general al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului sau, după caz, hotărârea judecătorească pentru măsura plasamentului în regim de urgenţă, potrivit legii;
- Hotărârea judecătorească de divorţ, încredinţarea minorului şi plata unei pensii de întreţinere pentru minorii încredinţaţi;
- Hotărârea judecătorească de instituire a tutelei sau, după caz, dispoziţia autorităţii tutelare, potrivit legii;
- Actul doveditor care atestă calitatea de reprezentant legal al persoanei minore lipsite de capacitate deplină de exerciţiu al drepturilor civile, pentru situaţia prevăzută la art. 12 alin. (3), respectiv părinte, tutore, curator, altă persoană desemnată reprezentant legal prin decizia directorului general al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului sau, după caz, prin hotarâre judecătorească;
- Hotărârea judecătorească prin care soţul/soţia este declarat/declarată dispărut/dispărută;
- Hotărârea judecătorească prin care soţul/soţia este arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor;
- Talon autoturism (original si xerocopie);
- Adeverință eliberată de primăria de domiciliu, care să certifice faptul că familia nu se află in evidențe cu dosar pentru acordarea alocației pentru susținerea familiei;
- După caz, alte acte doveditoare privind componenţa familiei.
- Cerere modificare - titularul ajutorului de alocatie pentru sustinerea familiei are obligatia de a comunica orice modificare intervenita in componenta familiei, veniturilor etc.
Notă:
Pe adeverința școlară trebuie menționate următoarele:
- Minorul.................................... este înscris și frecventează cursurile clasei a ........ în anul școlar ........
- Dacă a repetat sau nu anul școlar*
- Dacă are sau nu absențe nemotivate în semestrul precedent, precum și numărul acestora**
- Media la purtare este .......
Exemplu:
În cazul în care dosarul se depune în semestrul al doilea al anului școlar 2016 - 2017, va fi trecut numărul de absențe nemotivate din semestrul I al anului școlar 2016 - 2017.
____________________________________
* Se va alege după caz una dintre opțiuni:
- Nu a repetat anul școlar
- A repetat anul școlar
** Se va alege, după caz, una din opțiuni:
- Nu are absențe nemotivate în semestrul ........ (semestrul precedent)
- Are un număr de .......... absențe nemotivate în semestrul ........ (semestrul precedent)