Formularul completat se poate depune prin una din următoarele modalități:
electronic, pe adresa de e-mail: contact@dasarad.ro;
prin poștă la adresa: cod 310318, ARAD, Calea Radnei nr. 250, jud. Arad;
prin depunere la Registratura Direcției de Asistență Socială Arad.
Programarea în audiență se va realiza în funcție de solicitările depuse și doar în situația îndeplinirii următoarelor condiții:
În toate cazurile, înscrierea în audiențe se face doar pentru probleme care intră în competența Direcției de Asistență Socială Arad şi care pot fi soluţionate în cadrul legal de către executivul direcției.
Motivul solicitării audienței trebuie să fie clar exprimat, motive generale cum ar fi „probleme personale” nu pot fi acceptate.
Pentru a fi înscris în audiență, în vederea soluționării problemei sale, fiecare cetățean trebuie să facă dovada adresării în prealabil departamentului/serviciului direcției unde are probleme, după cum urmează:
Să comunice numărul / numerele de înregistrare ale petiției / petițiilor depuse anterior;
Să comunice numărul / numerele de înregistrare ale răspunsurilor primite;
Orice alte dovezi din care să rezulte încercarea de soluționare a problemelor întâmpinate.
După depunerea și verificarea solicitării, cetățeanul va fi contactat, pe e-mail sau telefonic, în vederea comunicării datei și orei la care se va ține audiența sau motivele respingerii acesteia.
Când, din motive obiective ce privesc agenda zilnică a directorului general al Direcției de Asistență Socială Arad, nu se pot ține audiențe, cetățenii vor fi informați, telefonic, în timp util.
PROGRAM AUDIENȚE
Director general: Oana Pârvulescu - miercuri, 10:00 - 12:00