Posturi vacante

22 April 2025

Condiţii generale

Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad, in conformitate cu prevederile HG 1336/2022 – pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, organizeaza concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de executie:

I. Functie contractuala vacanta, de executie:

– 1 (un) post  magaziner (M), studii medii, cu vechime, perioada nedeterminata, cu norma întreagă, 8 ore/zi, 40 ore pe saptamana

II. CONDIȚIILE DE PARTICIPARE LA CONCURS

Candidatii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatorele conditii:

1. Condiții generale de participare la concurs, conform Art.15 din HGR nr.1336/2022:

Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română sau cetăţenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spaţiul Economic European (SEE) sau cetăţenia Confederaţiei Elveţiene;

b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcţia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracţiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin. (1) lit. h).

2. Condiţii specifice de participare la concurs:

– diploma de bacalaureat;

– Vechime: – 6 luni vechime in activitate;

– cunostinte operare PC.

 3. Dosarul de concurs al candidatilor:

(1) Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente :

a) formular de înscriere la concurs

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de nastere, certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate in anunt

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, unde este cazul, si/sau extras din REVISAL;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar, in original;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, in original;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, in original;

i) curriculum vitae, model comun european, in original;

(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) – e) precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea „conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.

(4) La depunerea dosarelor de concurs candidaților li se atribuie un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs.

Dosarele de înscriere la concurs se depun personal, la sediul Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad, Calea Bodrogului nr. 2, Arad,Jud. Arad, in termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului, respectiv in perioada 23.04.2025-07.05.2025, de luni pana vineri in intervalul orar 08:00-16:00.

Relatii suplimentare se pot obtine la  tel. 0257211020.

III.Desfășurarea probelor de concurs:

Concursul pentru ocuparea unui post vacant sau temporar vacant constă, în funcţie de complexitatea postului, în următoarele etape succesive:

1. Perioada de depunere dosare de inscriere: 23.04.2025-08.05.2025;

2. Data limita si ora pentru depunerea dosarelor: 08.05.2025, 16:00;

3. Selecţia dosarelor de înscriere : 09.05.2025, ora 16,00;

4. Proba scrisă : 15.05.2025, ora 11,00;

5. Proba de interviu: 22.05.2025, ora 10,00.

Verificarea identitatii candidatilor se va face inainte de inceperea probei scrise respectiv a probei de interviu pe baza buletinului/cartii de identitate.

Fiecare proba a concursului va fi notata cu maximum 100 puncte. Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina minimum 50 puncte.

Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări, sau rezolvarea unui test-grilă, după caz, în prezenţa comisiei de concurs.

Pot participa la interviu doar candidații declarați admiși la etapa precedenta .

În cadrul interviului se testează abilităţile, aptitudinile şi motivaţia candidaţilor, conform planului de interviu întocmit de comisia de concurs în ziua desfăşurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare.

Criteriile de evaluare utilizate in cazul interviului :

a) abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;

b) capacitatea de analiză şi sinteză;

c) motivaţia candidatului;

d) comportamentul în situaţiile de criză;

e) abilităţi de comunicare;

f) iniţiativă şi creativitate.

Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi la interviu, intocmindu-se clasamentul final.

Se consideră admis la concurs candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii care au concurat pentru acelaşi post, cu condiţia ca acesta să fi obţinut punctajul minim necesar.

Candidatul declarat „admis” la concursul de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător unei funcţii contractuale este obligat să se prezinte la post în termen de 15 zile calendaristice de la data afişării rezultatelor finale.

IV. Concursul va avea loc la sediul Centrului de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad, Calea Bodrogului nr. 2 Arad, jud Arad si se va desfasura conform urmatorului calendar:

Publicare anunt: 22.04.2025

Depunere dosare in perioada : 23.04.2025-08.05.2025, Luni –Vineri orele 08:00-16:00

1. Anuntarea organizarii concursului pe site-ul si la sediul unitatii ( cel putin 15 zile lucratoare inainte de prima proba ) 22.04.2025

2. Data limita pana la care se pot depune dosarele de concurs ( in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului ) 08.05.2025, ora 16:00

3. Data selectiei dosarelor de inscriere la concurs ( maximum 2 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor ) 09.05.2025, ora 16:00

4. Data afisarii rezultatului selectiei dosarelor ( in termen de 1 zi de la data expirarii termenului de selectie a dosarelor ) 12.05.2025, ora 08:00

5. Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul selectiei de dosare ( in termen de cel mult 1 zi lucratoare de la afisarea rezultatului selectiei dosarelor ) 12.05.2025, ora 16:00

6. Data afisarii rezultatului contestatiilor privind selectia de dosare ( in termen de maximum 1 zi de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor ) 13.05.2025, ora16:00

7. Data desfasurarii probei scrise ( cel putin 15 zile lucratoare de la publicarea anuntului )

Locul de desfasurare : sediul unitatii 15.05.2025, ora 11:00

8. Data afisarii rezultatului probei scrise

( maximum 1 zi lucratoare de la finalizarea probei ) 16.05.2025, ora 12:00

9. Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul probei scrise

( cel mult 1 zi lucratoare de la afisarea rezultatului) 19.05.2025, ora 14:00

10. Data afisarii rezultatului contestatiilor privind proba scrisa

( cel mult 1 zi lucratoare de la afisarea rezultatului ) 20.05.2025, ora 16:00

11. Data probei de interviu

Locul de desfasurare : sediul unitatii 22.05.2025, ora 11:00

12. Data afisarii rezultatului probei de interviu

( maximum 1 zi lucratoare de la finalizarea probei ) 23.05.2025, ora 10:00

13. Data limita de depunere a contestatiilor privind rezultatul probei de interviu ( cel mult 1 zi lucratoare de la afisarea rezultatului ) 26.05.2025, ora 14:00

14. Data afisarii rezultatului contestatiilor privind proba de interviu ( 1 zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere ) 27.05.2025, ora 10:00

15 Data afisarii rezultatului final al concursului 28.05.2025, ora 10:00

Calendarul de concurs este estimativ si poate suferi modificari in functie de numarul candidatilor inscrisi la concurs.

Anuntul de concurs, se afiseaza la avizierul Centrului de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad Calea Bodrogului nr . 2 Arad, Jud Arad , pe portalul posturi.gov.ro precum si pe site-ul Directiei de Asistenta Sociala Arad:https://dasarad.ro/

 V. Tematica si bibliografia pentru concursul de ocupare a postului vacantabil de MAGAZINER , la Centrul de Ingrijire pentru Persoane Varstnice Arad

I. TEMATICA:

1. Notiunea de gestionar: Dispozitii generale – CAP.1; Conditii privind angajarea gestionarilor – CAP. 2; Raspunderi – CAP. 4, conform Legii nr.22/1969;

2. Predarea – primirea gestiunii de bunuri materiale – CAP.1; Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor material – CAP.2; Contraventii – CAP. 3, conform HCM nr.2230/1969;

3. Grupa a III a – Bunuri de natura stocurilor: Nota de receptie si constatare de diferente; Bon de predare , transfer, restituire; Bon de consum; Dispozitie de livrare; Aviz de insotire a marfii; Fisa de magazie, conform OMF nr.2634/2015;

4. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii – Anexa 1, conform OMFP nr. 2861/2009.

II. BIBLIOGRAFIA:

1. Legea nr.22/1969, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;

2. H.C.M. 2230/1969, privind gestionarea bunurilor materiale;

3. Ordinul M.F.P. nr. 2634/2015, privind documentele financiar contabile;

4. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;

5. Fisa post – magaziner

 

 

 

Director, 

Dr. Popa Fira