Posturi vacante

02 December 2024

Condiţii generale

Centrul de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice organizează în data de 20.12.2024, ora 11:00, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor de execuție vacante, în regim contractual:

     1   post economist II

Condiţii generale

             a) are cetăţenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europe, a unui stat parte la  Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;

             b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

             c) are capacitate deplină de exerciţiu;

             d) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii și condițiile de vechime în muncă necesare ocupării postului;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

h) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

            Condiţii specifice:

post economist II– perioadă nedeterminată

Condiții specifice:

  • studii superioare economice, cu diplomă de licență 
  • 6 luni vechime în specialitatea funcției

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • data limită de depunere a dosarelor de concurs este 13.12.2024, ora 16:00;
  • selecţia dosarelor de înscriere: în termen de 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor: 17.12.2024
  • rezultate selecție dosare: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecția dosarelor de concurs: 18.12.2024;
  • proba scrisă - programată în data de 20.12.2024, ora 11:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • interviu - programat în data de 23.12.2024  la ora 13:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 de puncte.
  • Notarea probei scrise şi a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe;
  • Rezultatele probei scrise și a interviului se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe;

                     După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept;

                     Rezultatele contestațiilor se afișează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor;

                     Rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.

                     Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă din bibliografia și tematica anunţată în prezenţa comisiei de concurs, conform Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

 

                     Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților de către Serviciul Resurse Umane, 

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) curriculum vitae, model comun european;

i) certificat de integritate comportamentală.

(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Persoanele cu dizabilități au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea funcțiilor contractuale pentru care îndeplinesc condițiile generale și specifice de participare stabilite în anunț; 

(5) Candidații cu dizabilități au dreptul de a fi însoțiți pe durata probelor de concurs de către un însoțitor sau de către asistentul personal.

(6) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

(7) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(8) Dosarele se vor depune la sediul instituției situat în Municipiul Arad, Calea Bodrogului, nr. 2. 

            

Bibliografia 

 

  1. Legea nr.273/29.06.2006 a finanţelor publice locale , cu modificările şi completările ulterioare
  2. Legea 500/2002 privind finantele publice
  3. Legea nr.82/1991 a contabilităţii, cu modificarile si completarile ulterioare
  4. Legea nr. 53 / 2003 – privind Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice
  6. ORDIN nr. 2.861/ 2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
  7. O.M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice și planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
  8. ORDONANTA nr. 119 din 31 august 1999 (*republicata*) privind controlul intern si controlul financiar preventiv

 

 

Tematica

 

-Principii și reguli privind finanțele publice 

-Principii și reguli privind contabilitatea instituțiilor publice, inclusiv planul de conturi și instrucțiunile de aplicare

-Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice, organizarea, evidența și raportare angajamentelor bugetare și legale

-Organizarea și efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor și capitalurilor proprii

-Principii și reguli privind achizițiile publice și procedurile de atribuire

-Controlul intern și controlul financiar preventiv

 

 

FIȘA POSTULUI

 

Informații generale privind postul

A. Identificarea postului

    1. Denumirea instituției: CIPV Arad

    2. Denumirea postului: ECONOMIST  II– Cod COR 263106

    3. Relații cu alte posturi

        3.1. Sfera relațională internă:

    - relații ierarhice: de subordonare director, contabil șef 

    - relații funcționale:medic, consilierul juridic, infirmierele 

        3.2. Sfera relațională externă:

    - relații cu persoane juridice, private: operatorii economici

    B. Cerințele postului

    1. Pregătire:

        1.1. studii de specialitate – studii universitare

        1.2. cursuri/programe de perfecționare/specializare: cursuri de pregătire continuă

        1.3. limbi străine și nivelul de cunoaștere - 

        1.4. cunoștințe de operare/programare pe calculator și nivelul de cunoaștere - medii

        1.5. alte cunoștinte și abilități: comunicare, înțelegătoare, discrete;

        1.6. autorizații speciale pentru exercitarea atribuțiilor:

    2. Experiența:

        2.1. vechime în muncă – 6 luni

        2.2. vechime în specialitate – 6 luni

    3. Aptitudini și abilități necesare: sociabil, comunicativ, organizat, ordonat, empatizare, creativitate;

    4. Starea sănătății : aviz medic medicina muncii

    5. Trăsături psihice și de personalitate: 

- Capacitatea bună de comunicare

                - Empatia

                - Altruism

                - Flexibilitate și suport în relațiile cu colegii

                - Dorința de dezvoltare și de a experimenta noi moduri de abordare

                - Simț ridicat de responsabilitate

                - Inițiativa

                - Capacitatea de prioritizare a sarcinilor

                - Creativitate

                - Orientare către rezultate

   C. Condiții specifice postului

    1. Locul de muncă: birou

    2. Programul de lucru:8 ore

    3. Deplasări curente: -

    4. Încadrarea în condiții de muncă:- 

    5. Riscuri implicate de post: suprasolicitarea psihică

    D. Descrierea activităților și responsabilităților corespunzătoare postului

  • Face parte din Compartimentul de achiziții, având atribuţii specifice compartimentului, întocmește  referatele de necesitate în urma necesarului primit de la secții, muncitorii de la atelierul de întreținere, compartimentul socio-medical,
  • Întocmeşte notele de fundamentare, referatele  de necesitate,comenzile şi alte documente justificative legate de cheltuieli bugetare
  • Întocmeşte graficele și pontajul angajaților, conform condicii de prezență,
  • Certifică în privința realității, regularității și legalității documentele care necesită certificarea potrivit legii.
  • Calcul lunar al contribuțiilor de întreținere ale beneficiarilor
  • Ține evidența fișelor de contribuții ale beneficiarilor;
  • Urmărește derularea cantitativă a produselor  nealimentare (din punct de vedere cantitativ financiar) și  în vederea încadrării în fondurile bugetare și PAA
  • Face parte din comisia de evaluare a ofertelor în vederea efectuării achizițiilor publice 
  • Are relaţii de colaborare în plan intern cu:

-Compartimentul financiar contabil şi cu consilierul juridic, ca membru al comisiei de stabilire a contribuţiei la întreţinerea în centru a beneficiarilor şi/sau a aparţinătorilor acestora;

  • Întocmeşte orice alte situaţii şi lucrări din sfera de competenţă solicitate de conducătorul unităţii sau de alte instituţii abilitate.
  • Respecta ROF, ROI și codul etic al institutiei.
  • Asigura confidentialitatea informatiilor.
  • Face parte din Comisia de inventariere și casare a instituției
  • Face parte din Comisia de Control Intern Managerial, denumită CIM, fiind responsabilă de actualizarea procedurilor operaționale și elaborarea de noi proceduri,conform cu legislția în vigoare comisiei de control intern managerial si responsabil cu gestionarea riscurilor;
  • Are atribuțiuni specifice gestiunii de casierie.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257211020.

 

 

 Afișat la sediul instituției azi, 29.11.2024 ora 15:00

 Secretar comisie concurs: Mihuț Maria

 

 DIRECTOR,

Dr. Popa Fira

02 December 2024

Condiţii generale

Centrul de Îngrijire pentru Persoane Vârstnice organizează în data de 20.12.2024, ora 09:00, concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată, a funcţiilor de execuție vacante, în regim contractual:

1 post infirmieră

 

Condiţii generale

             a) are cetăţenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europe, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România;

              b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;

              c) are capacitate deplină de exerciţiu;

              d) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

f) îndeplineşte condiţiile de studii și condițiile de vechime în muncă necesare ocupării postului;

g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanităţii, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

h) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

                Condiţii specifice:

   post infirmieră perioadă nedeterminată

  • studii medii
  • disponibilitate la program pe ture inclusiv tura de noapte
  • fără condiții de vechime 
  • curs de calificare sau experienta in domeniul ingrijirii batranilor constitue avantaj

Calendarul de desfășurare a concursului:

  • data limită de depunere a dosarelor de concurs este 13.12.2024ora 16:00;
  • selecţia dosarelor de înscriere: în termen de maximum 2 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor: 17.12.2024;
  • rezultate selecție dosare: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut pentru selecția dosarelor de concurs: 18.12.2024;
  • proba scrisă - programată în data de 20.12.2024, ora 09:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • proba practică – programată în data de 20.12.2024 ora 10.30 la sediul instituției situat in Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • interviu - programat în data de 23.12.2024 la ora 11:00 la sediul instituției situat în mun. Arad, Calea Bodrogului nr.2;
  • Interviul va fi susţinut numai de candidaţii care au obţinut la proba scrisă minimum 50 de puncte.
  • Notarea probei scrise şi a interviului se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea fiecărei probe;
  • Rezultatele probei scrise și a interviului se afișează în termen de o zi lucrătoare de la data finalizării fiecărei probe;

                            După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept;

                            Rezultatele contestațiilor se afișează în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestațiilor;

                            Rezultatele finale se afişează la sediul instituţiei, precum şi pe pagina de internet a acesteia, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor soluționării contestațiilor pentru ultima probă.

                            Proba scrisă constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste grilă din bibliografia și tematica anunţată în prezenţa comisiei de concurs, conform Hotărârii Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

 

                            Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar care va conţine următoarele documente:

a) formularul de înscriere se pune la dispoziția candidaților de către Serviciul Resurse Umane, 

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) certificat de integritate comportamentală

h) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

i) curriculum vitae, model comun european.

(2) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. e) este prevăzut în anexa nr. 3 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

(3) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii.

(4) Persoanele cu dizabilități au dreptul de a participa la concursurile de angajare pentru ocuparea funcțiilor contractuale pentru care îndeplinesc condițiile generale și specifice de participare stabilite în anunț; 

(5) Candidații cu dizabilități au dreptul de a fi însoțiți pe durata probelor de concurs de către un însoțitor sau de către asistentul personal.

(6) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) lit. b) - e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la alin. (3) se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea "conform cu originalul" de către secretarul comisiei de concurs.

(7) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. f) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la alin. (1) lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise şi/sau probei practice. În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.

(8) Dosarele se vor depune la sediul instituției situat în Municipiul Arad, Calea Bodrogului, nr. 2. 

 

                Bibliografia și tematica


BIBLIOGRAFIE

 

1.Ordin 1761 din 3 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectieefectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia

Anexa 1  NORME TEHNICE privind curatarea dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private

Anexa 4 PROCEDURI recomandate pentru dezinfectiz mainilor, in functie de nivelul de risc

 

2.Ordin 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deşeurilor rezultate din activităţi medicale şi a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza naţională de date privind deşeurile rezultate din activităţi medicale

 

3.Ordin nr. 961 din 19 august 2016 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curăţarea, dezinfecţia şi sterilizarea în unităţile sanitare publice şi private, tehnicii de lucru şi interpretare pentru testele de evaluare a eficienţei procedurii de curăţenie şi dezinfecţie, procedurilor recomandate pentru dezinfecţia mâinilor, în funcţie de nivelul de risc, metodelor de aplicare a dezinfectantelor chimice în funcţie de suportul care urmează să fie tratat şi a metodelor de evaluare a derulării şi eficienţei procesului de sterilizare

4.Lege nr.292/ 2011  asistentei sociale

5.Lege nr.46/2003  drepturilor pacientului

6.Ordin  nr. 29/2019 pentru aprobarea standardelor minime de calitate pentru acreditarea serviciilor sociale destinate persoanelor vârstnice, persoanelor fără adăpost, tinerilor care au părăsit sistemul de protecţie  a copilului şi altor categorii de persoane adulte aflate în dificultate, precum şi a serviciilor  acordate în comunitate, serviciilor acordate în sistem integrat şi cantinele sociale

7.Ordin nr.1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale

8.Ordin nr.119 din 4 februarie 2014 pentru aprobarea Normelor de igiena si sanatate publica privind mediul de viata al populatiei

9.Ordin nr 1.101 din 30 septembrie 2016  privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare

10.Ghidul Infirmierei

TEMATICA

-  Igiena spitalicească (igiena saloanelor, igiena individuală, igiena alimentaţiei).

-  Dezinfecţie - dezinsecţie-deratizare în unităţile sanitare

-  Locul şi rolul infirmierei în sistemul de îngrijire al pacientului

-  Statutul infirmierei

-  Nivelul de cunostinţe şi abilităţi ale infirmierei

-  Dezbracarea şi îmbracarea pacienţilor

-  Pregătirea patului fără pacient

-  Pregătirea patului cu pacient

-  Prevenirea escarelor de decubit

-  Servirea bolnavului la pat

- Gestionarea deseurilor medicale

- Transportul si depozitarea lenjeriei murdare

- Conduita personalului angajat cu beneficiarul in stare  terminala

 

Condițiile de participare la concurs, bibliografia, tematica și atribuțiile prevăzute în fișa de post se afișează la sediul instituției.

Relaţii suplimentare se pot obţine la numărul de telefon: 0257211020 .

 

 

Afișat la sediul insituției azi, 29.11.2024 ora 15:00

 

 Secretar comisie concurs: Arnăutu Alexandra

 

Director,

Dr. Popa Fira