Vizita de lucru Trogir, Croatia 4-5 October 2022
Proiect COMPETENCE – Capacity building Of eMployees of
municiPalitiEs for beTtEr provisioN of publiC sErvices
Cea de-a treia Vizita de studiu, ca si activitate prevăzută în proiectul Proiectul COMPETENCE – Capacity building Of eMployees of municiPalitiEs for beTtEr provisioN of publiC sErvices a avut loc în perioada de 4-5.10.2022, cu participarea a 2 membrii din echipa de proiect (Anamaria Varga – manager de proiect și Ancuta Deac – manager).
Întalnirea a avut loc in Orasul Trogir, Croatia, începând cu ora 9:30 în sala de conferinte a Primariei Orasului Trogir, împreună cu membrii participanți ai țărilor partenere (Croatia, Grecia, Norvegia si Ungaria) cu:
Am gasit similaritati dar si diferetnte intre serviciile oferite de catre municipalitatea orasului Trogir care pot reprezenta idei de imbunatatire ale propriilor servicii.
3. Bugetul anual si admistrarea acestuia in functie de nevoile comunitatii a reprezentat un punct important in programul conferintelor.
4. Prezentarea Centrului Vechi cu ghid, o buna modalitate de a cunoaste istoria Orasului Trogir
5. Vizită la la Asociatia persoanelor cu dizabilitati
S-au prezentat activitatile asociatiei care se traduc prin crearea de locuri de munca pentru persoane cu dizabilitati. Asociatia are in administrare un centru de tip Cantina Sociala, unde lucreaza persoane cu dizabilitati.
6. Teambuilding informal care s-a tradus prin confectionarea in echipa a unui tablou tip puzzle cu logoul Trogir. O buna modalitate de a implica toti membrii echipei de proiect intr-o activitate comuna.
7. Vizita la Gradinita cu program prelungit din Orasul Trogir, o gradinita construita cu bani din fonduri europene care ofera familiilor cu copii din municipalitate servicii educationale, servicii de consiliere si servicii te tip after school. Un real exemplu de bune practici pentru Arad.
5. Workshop privind activitățile următoare din proiect.
Prezentarea calendarului activitatilor a inclus o discuție privind stadiul actual al proiectului precum și cateva informatii privind analiza datelor foarte importanta pentru a putea trece la stadiul urmator al proiectului. Prezentarea a fost inițiată de catre Thibault Rabussier, reprezentantul Apenhet, partenerul expert în cadrul proiectului ca și o planificare a activităților care vor urma a fi implementate in cadrul proiectului pentru indeplinirea obiectivelor stabilite initial in proiect (imbunătațirea calitatii serviciilor oferite de catre functionarii publici).
Echipa de proiect: Varga Anamaria si Ancuta Deac